Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

> Ga naar het product van je keuze.
> Klik op de grote button ‘Toevoegen aan winkelwagen’.
> Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar je winkelwagen: klik op ‘Verder winkelen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’ om te betalen.
> Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Je kunt hier ook een afwijkend factuur- of afleveradres opgeven.
> Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging zodra de bestelling succesvol is geplaatst.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Verzendkosten bedragen €5,95. Vanaf een bestelbedrag van €50,- zijn de verzendkosten gratis.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien je de bestelling plaats en de betaling is ontvangen voor 13:00 uur, dan wordt je order diezelfde dag nog verzonden met DHL of PostNL. Zodra je bestelling onderweg is word je hiervan op de hoogte gebracht per mail (controleer ook je spam).

Bij het plaatsen van een bestelling op zaterdag wordt je bestelling maandag verzonden.

Mijn bestelling is beschadigd, onjuist, incompleet of defect, wat te doen?

Als je bij ontvangst constateert dat de bestelling niet compleet is en/of de artikelen zijn beschadigd, neem dan contact op. Ik zal dit zo spoedig mogelijk oplossen. Let op: uit voorzorg is het advies om de ontvangen artikelen gelijk na ontvangt na te kijken zodat bij schade of incompleetheid gelijk gehandeld kan worden.

Houdt wel rekening ermee dat sommige items afgeprijsd zijn omdat ze voor fotoshoots zijn gebruikt en/of kleine beschadigingen kunnen hebben. Dit kan ook gelden voor vintage artikelen. Indien dit het geval is, dan staat dit toegelicht bij de productomschrijving. Deze producten zijn uitgesloten van retour.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Indien je nog geen verzendbevestiging per mail hebt ontvangen kun je jouw bestelling nog wijzigen of annuleren. Stuur een mail naar info@desert-rose en ik verwerk de gewenste wijzigingen voor je.

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

> Ideal
> Mastercard
> Visa
> American express
> Paypal

Kan ik achteraf betalen?

Achteraf betalen is helaas niet mogelijk.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Wanneer een betaling mislukt is, neem in dat geval contact op via info@desert-rose.nl
Ik help je graag verder!

Zodra de betaling is ontvangen, zal je bestelling zo snel mogelijk worden verwerkt.

Niet betaalde orders worden niet verstuurd en worden beschouwd als geannuleerd.

Wil je de bestelling niet meer ontvangen of heb je inmiddels al een nieuwe bestelling geplaatst? Je hoeft dan geen actie te ondernemen, deze niet-betaalde bestelling zal dan worden gezien als geannuleerd.

Kan ik een factuur ontvangen?

De factuur wordt meegezonden zodra je bericht krijgt dat je bestelling is afgerond en verzonden. Ben je de mail kwijt? Stuur dan een mail naar info@desert-rose.nl en ik zal de factuur nog een keer verzenden.

Ik heb problemen met betalen, wat nu?

Indien je problemen ervaart met je creditcard dan heeft dit vaak iets met je creditcardmaatschappij te maken. Het is aan te raden om eerst daar contact mee te zoeken. Mocht dat niets opleveren, neem dan gerust contact op, ik kijk graag met je mee!

Retourneren & Annuleren

Wat zijn de retourvoowaarden?

Is je artikel niet naar wens? Wat vervelend! Dat wil ik natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een artikel zonder reden retourneren.

De retourservice is mogelijk indien de artikelen voldoen aan de volgende voorwaarden:

> De artikelen dienen in de originele staat en verpakking met alle geleverde toebehoren geretourneerd te worden.
> De artikelen zijn niet gebruikt.
> Artikelen gekocht in de sale vallen niet onder het retourbeleid.

Houdt er rekening mee dat de kosten en verantwoordelijkheid voor het retour zenden voor eigen rekening zijn. Ik raad aan om retourzendingen te voorzien van een track & trace code, omdat Desert Rose niet verantwoordelijk is als het pakket kwijtraakt.

Houdt er rekening mee dat als producten gebruikt, beschadigd of niet compleet zijn, de retour niet aangenomen wordt.

Als de retourzending is verwerkt ontvang je een bevestiging per e-mail. Het bedrag zal binnen enkele dagen terugbetaald worden op de rekening van de oorspronkelijke betalingsmethode. Houdt er rekening mee dat het bedrag alleen kan worden terugbetaalt op de rekening waar de oorspronkelijke betaling vandaan is gekomen.

Hoe verzend ik mijn retour?

Verstuur de producten die je wilt retourneren met alle geleverde toebehoren en waar mogelijk in originele staat en verpakking samen met het retourformulier. Je mag de producten thuis voelen en bekijken zoals in een fysieke winkel, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze ontvangen hebt. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat door het gebruik van een product, kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Je kunt het pakket met het retourformulier sturen aan:

Desert Rose Interior Design
Trompstraat 5D
2041JB Zandvoort

Kan ik een product ruilen?

Indien je een product wenst te ruilen, stuur dan een mail naar info@desert-rose.nl
Dan kijk ik wat de mogelijkheden zijn.

Heb je nog vragen?

Stuur een mail

Stuur een mail naar info@desert-rose.nl en ontvang binnen 1 werkdag een reactie.

 

Bel

Desert Rose is telefonisch te bereiken op nummer 023 8888 733 van maandag – vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Why Us?
Contactinfo

Ma – Vr 09:00 – 17:00
023 8888 733
info@desert-rose.nl
Desert Rose Interior Design is gevestigd in Zandvoort 

Socials