01. Bestellen
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
> Ga naar het product van je keuze. > Klik op de grote button ‘Toevoegen aan winkelwagen’. > Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar je winkelwagen: klik op ‘Verder winkelen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’ om te betalen. > Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Je kunt hier ook een afwijkend factuur- of afleveradres opgeven. > Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging zodra de bestelling succesvol is geplaatst.KAN IK EEN CADEAUBON BESTELLEN?
Jazeker! Via deze link kun je een cadeaubon kopen. Je kunt kiezen uit de bedragen €25,- | €50,- | €75,- | €100,-
Nadat je het gewenste bedrag hebt geselecteerd, verschijnt er een invulscherm voor het email adres van de ontvanger en ruimte voor een persoonlijke boodschap. De cadeaubon kun je online inwisselen en is 1 jaar geldig na de afgiftedatum.
KAN IK MIJN BESTELLING NOG WIJZIGEN OF ANNULEREN?
Indien je nog geen verzendbevestiging per mail hebt ontvangen kun je jouw bestelling nog wijzigen of annuleren. Stuur een mail naar info@desert-rose en ik verwerk de gewenste wijzigingen voor je.
02. Betalen
WELKE BETALINGSMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?
> iDEAL
> Creditcard
> Bancontant
KAN IK ACHTERAF BETALEN?
Achteraf betalen is helaas niet mogelijk.
MIJN BETALING LUKT NIET, WAT NU?
Wanneer een betaling niet lukt, neem in dat geval contact op via info@desert-rose.nl
Ik help je graag verder!
Wil je de bestelling niet meer afronden of heb je inmiddels al een nieuwe bestelling geplaatst? Je hoeft dan geen actie te ondernemen, deze niet-betaalde bestelling zal dan worden gezien als geannuleerd.